01 April 2017

තිස්ස අත්තනායක යළි එජාපයට



එක්සත් ජාතික පක්ෂයේ හිටපු මහ ‍ලේකම් තිස්ස අත්තනායක මහතාට  පසුගිය සතියේදී අධිකරණයට යාමට සිදු වූයේ ඔහුට එරෙහි කූට ලේඛන සකස් කිරීමේ නඩු විභාගයට අදාළවයි.

නඩුවේ සාක්ෂියකට එක්සත් ජාතික පක්ෂයේ වර්තමාන මහ ‍ලේකම් කබිර් හෂීම් මහතාටද අධිකරණය වෙත පැමිණීමට දන්වා තිබුණා.  ඔවුන් දෙදෙනාම අධිකරණයට එකම අවස්තාවකදී පැමිණි අතර මැතිවරණයෙන් පසුව කිසි දිනෙක මුණ නොගැසුණු මොවුන් දෙදෙනා අධිකරණ දොරටුව අසලදී දැඩි මිත්‍රත්වයෙන් එකිනෙකා වැළදගනු ලැබුවා.

අනතුරුව දෙදෙනා එකම ස්ථානයක අසුන් ගත් අතර මෙවන් සංවාදයක්ද එහිදී ඇති වුණා.

මට මේ නඩුවට සාක්ෂි දෙන්න එන්න උවමනාවක් නැහැ. ඒත් අධිකරණය කැඳෙව්වාට පස්සේ එන්නේ නැතිව ඉන්න  බැහැ. අධිකරණයට ගරු කරන නිසා මම ආවේ. එහෙම නැතිව ඔබතුමාට විරුද්ධව සාක්ෂි ලබාදෙන අදහසකින් නොවෙයි. මම ආවේ. ඔබතුමා අයිමත් අපේ පක්ෂයට එන්න. ඇවිත් මගේ වගකීම් ටික භාරගන්න කබීර් හෂීම් මහතා හිටපු මහලේකම්වරයාට එසේ ඇරයුම් කළා.

ආරාධනා කළාට ගොඩක් ස්තූතියි. මම කොහොමත් යූ.එන්.පී. කාරයෙක් ගිය පාර ඡන්දයේදී අපි දෙගොල්ලෝම වැඩ කළේ ශ්‍රී ලංකා එකේ අයටයි. ඔයාලා ශ්‍රී ලංකා එකේ ‍ලේකම්ට ජනාධිපතිවරණයේදී උදව් කළා. මම ශ්‍රී ලංකා එකේ සභාපතිට උදව් කළා. එක්සත් ජාතික පක්ෂය උදව් කළ අපේක්ෂකයා ජනාධිපති වෙලා ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ෂයේ සභාපති වුණා මොනවා වුණත් මම ශ්‍රී ලංකා එකට ගියේ නෑ. මම ශ්‍රී ලංකා එක පැත්තට තල්ලු කරන්න එපා
අපි වෙලාවක මේ ගැන කතා කරමු
මට හිතාගන්න බැරි ඇයි මම මේ ශ්‍රී ලංකා එක පැත්තට තල්ලු කරලා දාන්න හදන්නේ ඇයි කියලයි.
නෑ…….. නෑ………. එහෙම එකක් නැහැ කබීර් හෂීම් මහතා එසේ ප්‍රකාශ කළා.

මේ අතර එම සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් තිස්ස අත්තනායක මහතාගේ නිල වෙබ් අඩවියද පුවත් වාර්තාකර තිබුණා.

එහි ප්‍රශ්නාර්ථ ලකුණකින් දැක්වුණු එක් පුවතක සදහන් වන්නේ තිස්ස යළිත් මහ ගෙදරට යන්නයි.

No comments:

Post a Comment