04 May 2017

ඇලන් ඩොනල්ඩ් මාලිංග ගැන කිව්ව කතාව මෙන්න

ලෝකයේ දැවැන්තම කණ්‌ඩායම් තරග වදින චැම්පියන්ස්‌ කුසලාන එක්‌දින තරගාවලියේදී ශ්‍රී ලංකා වේග පන්දු යවන්නන්ට කෙටිකලක්‌ තුළදී ලබාදිය හැකි දැනුම ලබා දීමට තමන් සූදානමින් සිටින බව දකුණු අප්‍රිකාවේ හිටපු වේගපන්දු පුහුණුකරු ඇලන් ඩොනල්ඩ් පවසයි.

චැම්පියන්ස්‌ කුසලාන එක්‌දින ක්‍රිකට්‌ තරගාවලියේදී ශ්‍රී ලංකා වේග පන්දු උපදේශක ලෙස මාස දෙකක රාජකාරියක්‌ බාරගත් ඇලන් ඩොනල්ඩ් අදාළ කර්තව්‍ය පිළිබඳව ශ්‍රී ලංකා ක්‍රිකට්‌ මූලස්‌ථානයේ  (2දා) පැවැති මාධ්‍ය හමුවේදී වැඩිදුරටත් මෙසේ පැවසීය.

“ලෝකයේ දැවැන්තම ක්‍රීඩකයින් තමයි මේ තරගාවලියේදී ක්‍රීඩා කරන්නේ. අධික සීතල සහ තරගාවලිය පිළිමළුන් පිටු දැකීමේ ක්‍රමයට පැවැත්වීම සෑම කණ්‌ඩායමකටම අභියෝගයක්‌. මේ කෙටි කාලයේදී මට ලොකු දේවල් කරන්න බැහැ. නමුත් තරගාවලියේදී ඉක්‌මනින් කඩුලු දවා ගැනීමට අවශ්‍ය දේ මම උගන්වනවා.”

ලසිත් මාලිංග වැනි පන්දු යවන්නෙකු පුහුණු කිරීමට ලැබීම සම්බන්ධව තමන් සතුටට පත්ව සිටින බවද ඩොනල්ඩ් පවසයි. ‘ලොකුම දේ තමයි මාලිංග වැනි ක්‍රීඩකයෙක්‌ සමග වැඩ කරන්න ලැබීම. ඔහුගේ වත්මන් තත්ත්වය මං දන්නේ නැහැ. මම අද ඉඳලා වැඩ පටන් ගන්නවා. ලංකාවේ සංචාරයේ යන ක්‍රීඩකයින්ට අමතරව අනිත් වේග පන්දු යවන්නන් එක්‌කත් මං වැඩ කරනවා. කොහොම වුණත් එදා දවසේ හැටියට තමයි කණ්‌ඩායම් ඉදිරියට එන්නේ.’

ඇලන් ඩොනල්ඩ්ගේ පැමිණීම ගැන ශ්‍රී ලංකා ප්‍රධාන පුහුණුකරු ග්‍රැහැම් ෆෝඩ් ද ඉතාමත් සතුටට පත්ව සිටී. ” එංගලන්තයේදී ඩොනල්ඩ් ඉක්‌මනින් කඩුලු ගන්න රුසියෙක්‌. ඔහු එහෙම කරන්නේ කොහොමද කියලා අපේ කොල්ලන්ට කියලාදෙයි. මෙවැනි තරගාවලියක ඔහුගේ දැනුම අපිට ගොඩක්‌ වටිනවා” යෑයි ෆෝඩ් පැවසීය.

ලසිත් මාලිංග, ක්‍රමක්‍රමයෙන් පන්දුවාර 10 යැවීමට පුහුණුවෙමින් සිටින බවත් නිරතුරුවම තමා ඔහු ගැන යොමා සිටින බවත්, ග්‍රැහැම් ෆෝඩ් පවසයි.

“මාලිංගව මුම්බායි කණ්‌ඩායමෙන් එළියේ තිබ්බහම මම බය වුණා. ඔහුව ආයෙත් ආබාධයකට ලක්‌වුණාද කියලා. ඒ නිසා මම මහේලටත් කතා කරලා මාලිංග ගැන විමසුවා. එතැනදි මහේල කිව්වේ විවේකයක්‌ දීලා තියෙන්නේ ඊළග තරග වලට සූදානම් වෙන්න කියලා..” ෆෝඩ් වැඩිදුරටත් පවසා සිටියේය.

No comments:

Post a Comment